2450

357 m

750

Změna velikosti písma

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Termíny svozu

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7
Svoz odpadu: komunál
8
Svoz odpadu: BIO
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
Svoz odpadu - plast
21
Svoz odpadu: komunál
22
Svoz odpadu: BIO
23 24
25 26 27 28 29 30 1
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

     Pondělí     

    8:00 - 11:00 

    12:00 - 17:00 

     Úterý

    8:00 - 11:00

    12:00 - 14:30

     Středa

    8:00 - 11:00

    12:00 - 17:00

     Čtvrtek

    8:00 - 11:00

    12:00 - 14:30

     Pátek

    Pouze pro objednané

    -

     

  2. Telefonické podání: pevná linka - 556 759 387
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obec-morkov.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Mořkov, Horní 10, 742 72 Mořkov

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

 Pondělí     

8:00 - 11:00 

12:00 - 17:00 

 Úterý

8:00 - 11:00

12:00 - 14:30

 Středa

8:00 - 11:00

12:00 - 17:00

 Čtvrtek

8:00 - 11:00

12:00 - 14:30

 Pátek

Pouze pro objednané

-

Telefonické podání: pevná linka - 556 759 387
Poštou na adresu Obecní úřad Mořkov, Horní 10, 742 72 Mořkov
Elektronicky na e-mail: podatelna@obec-morkov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: vn3bqan
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Mořkov, Horní 10, 742 72 Mořkov
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře - ostatní formuláře - tiskopisy

Výroční zprávy o poskytování informací

Odpovědi na žádosti o informace dle z.č. 106/1999 Sb.

TOPENÍ
kotlíkové dotace
z MSK pokračují

 

Fulltextové vyhledávání

31. 10. Štěpánka

Zítra: Felix

HLÁŠENÍ ROZHLASU

Hlášení rozhlasu si můžete poslechnout ZDE
 

INTERNETOVÉ VYSÍLÁNÍ

  tvmikroregiony.eu

 

PRACOVIŠTĚ
Czech POINT 
kancelář č. 20 

 



Místní policie 

 

Počasí

Čtvrtek Oblačno 13/7 °C
Pátek Jasno 13/8 °C
Sobota Oblačno až zataženo s občasným deštěm 10/5 °C
Neděle Jasno 8/1 °C

Návštěvnost stránek

904806